Trött men igång... :oS

Fredag 17 September:

Börjar morgonen med att sega vid datorn och blogga bland annat....



Efter en stunds slöande då så får jag ett ryck och
känner äntligen att jag har ork (egentligen inte men jag gör det ändå!) att vaxa mig!

Och så har jag nu bestlutat mig för att sluta vaxa så mycket... japp.
Det är ändå bara jag själv som är så petig, flickvännen bryr sig juh inte så värst...
Nej jag tänker inte förvandas till bergsgorilla dock!!!
Jag hatar juh fortfarande kroppshår - ska bara försöka va lite mer restriktiv med vaxandet... ;o)



Å så kan man juh raka också... hahah...

Efter vaxningen får jag för mig att städa badrummet lite...
Ehhm energi vartifrån!? :oS



Å så äre dags för en joggingrunda då!
Egentligen orkar jag verkligen INTE men tar mig ut ändå. Hög tid!



Bra springväder idag iaf!
Det regnar inte och är inte för varmt och soligt! :o)




Men nog blir man röd och svettig för det!
Nästa gång kanske jag skulle ta och fota lökringarna under armarna också!!!? :oS



På hemvägen tar jag svängen förbi min gamla lägenhet och hämtar post.
Sen postutlämningen för att hämta paket - mina leopardskor har kommit!!! :oD

Och sen slutligen förbi solariet också!
Idag funkar dock inte solningen alls - problemet med att jag blir svimmfärdig och får kliva ur. :o(
Var länge sen det där hände sist men nu är vi tydligen där igen, fan också. :o/

Iaf, hem och snabbduscha på 5 min typ.
Sen dra på sig kläder och springa till stan och bussen till jobbet!
Fastnar dock i broöppning, såklart! Å inte kom det nån båt ens!
Utan efter ett tag hissade dom upp brojäveln igen, what the fuck!?!?
Missade såklart busshelvetet! Och fick ta "äckelbussen" istället...



Jobbar till stängning då.
Dagens lunch: Kycklingfilé med dinkel, brytbönor, tomat och örtagårdssås.

Och kvällens middag hemma sen: pizza!
Fryspizza - riktig besvikelse det där!
Världens konstigaste ost som inte smälte ordentligt ens
utan blev bara skitkonstig.
Mickis tyckte pizzan var så äcklig så hon inte ens klarade av att äta upp sin halva! :o(



Idol på det... och en flickvän som somnar i soffan - SURPRISED!? ;o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0