Bebis löper än...

Onsdag 15 September:

Bebis löper fortfarande.
Och Zombie, som är kastrerad, han fattar ingenting. Tycker mest bara att hon är lite jobbig... förståeligt nog. Till slut splittar han.


Nej hon får inte p-piller längre...
1. Vill inte ge henne det för länge eftersom det ökar risken för cancer.
2. Jag skulle inte ens minnas ta p-piller kontinuerligt själv - tack å lov så behöver jag juh inte! ;o)

Funderar på om vi kanske skulle get her fixed snart... :oS



Så såg min dag hemma igår ut iaf.
Lyssna på Bebis gnällande...
Och så glodde jag juh på min nya serie - The Real L word. Me likey! :o)
Till det blev det matlådeslunch, tortellinigratäng.


Till middag sen kan varken sig jag eller Micaela komma på något vi är sugna på.... så vi beslutar oss till slut för att inte laga någon mat utan bara äta mackor. Och chips... :oS
Shit va dåliga vi är! :o/
Sen äre samma visa från gårdagen.... Idol och Mickis somnar i soffan...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0