SL alltså...

Söndag 12 September:

Drar mig upp ur sängen på morgonen, trött som fan, och drar på mig kläder. Mickis ligger kvar i sängen och sover, bakfulla jäveln. ;o) Och Åsa ligger å drar sig i soffan.
Jag släpar mig bitter iväg till bussen och tar den till centralen för att byta till den andra bussen. Och vad händer då? Joo den där jävla idiotchauffören i den andra bussen väntar inte och kollar om någon från min buss ska med! Ser honom åka iväg när vi stannar. Dessutom åker han för tidigt! Bussarna ska fan åka 01 och 31 från stationen, inte hel och halv, idiot! Jag dubbelcheckade dessutom så de inte hade ändrat det!
Ja vad fan ska man göra... bara att knalla och ta ut pengar och sätta sig i en taxijävel! Tack SL, räkning kommer till er...

Jobbar hela dagen då...
Och så passar jag på att handla snabt på rasten.
Måste ha sånna där roliga nödvändigheter som kattsand, toapapper, tvål, kaffe (nej inte till mig, jag dricker inte päcklet)...

Efter jobbet får Mickis lov att möta mig på stan för jag vill ha pizza!!!
Rimini-time!! :oP

Väl hemma sen får jag ett ryck och byter sand i kattlådan, samt städar hela badrummet. Vet inte vad som tog åt mig där...

Men sen äre inte riktigt lika hurtigt resten av kvällen. Utan snacks (Cheez balls) i soffan och mest bara en massa MYYYYS med flickvännen... ♥  ♥  ♥

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0