Ny energi behövs...

Torsdag 23 September:

Sista jobbdagen då, sen är jag minsann ledig.
Och det känns behövligt med lite vila...

Men denna arbetsdag kvar då.
Och den påbörjas med att bygga om den sista sektionen också på DAM-väggen.




Sektionsombyggnaden klar lagom till lunch. Duktigt. :o)



Idag tyckte jag att jag använt min svartvitrandiga tröja lite väl mycket på sistone...
...så även om jag egentligen ville ha den så tvingade jag mig att välja något annat.
Blev en annan randig tröja istället! Även den med puffärm.
Men hey, den har korta ärmar och ränderna är smalare!! Hahah... :oS





Bara fortsätta med fler projekt i butiken efter lunch då...
En massa nytt som skall ha plats nånstans...


Ungefär två timmar innan stängning känns det som musten bara går ur mig helt å hållet.
Ingen energi, svinhungrig - trots att jag ätit lunch. Trött i kroppen och framförallt i huvudet.
Tur att jag är ledig imorgon!
Nu känns det att jag hållt på och planerat och byggt om i butiken konstant sedan fredag (nåja ledig måndag men iaf)... och på det en MASSA kunder inne som skall ha hjälp, plus som såklart bara lämnar alla skor på golvet så man ska hinna plocka dem med... *pust*
Men som tur är har jag faktiskt kännt mig på topp på jobbet... fram till nu - 2 timmar innan...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0