Myskväll! ♥ ♥ ♥

Lördag 25 September:

Gissa vem som är bakis som en jag vet inte vad idag..!? Mickis, såklart!
Hon ligger i soffan hela förmiddagen och bara gnäller. Jag tycker nästan att det är rätt åt henne.
"Jag kommer dööö, buhuhuu, och du bryr dig inte ens!"
Självförvållat känner jag.



Föga förvånande blir det vi planerat för dagen inte av!
Varken sig färgning av de blonda partierna i mitt hår
eller att åka iväg hem till Åsa och parta.
För Mickis pallar inte, hon håller juh faktiskt på att dööööööööö
och det är hemskt synd om henne!

Istället blir det bakispizza, vilket är väldigt nice! ;o)
Dock blev det lite fel i beställningen, för mupparna kom med vanlig Cola istället för Zero som jag beställde!
Men nåja, kan väl leva med det...



Sen upptäcker jag dock att det ser ut som ett litet hål i mitten på min pizza!?
Hummn måste undersöka detta... lyfter försiktigt på bredvidliggande salamiskivan...
...och hålet är under hela biten!! De har bara försökt gömma den med salamiskivan!!
Vaffaaaan!?!? Så kan man juh inte göra!!!!
GÖR OM, GÖR RÄTT!! Man serverar väl för fan inte en pizza med ett jävla hål i mitten av den!!



Blir en sväng ner till Livs sen på kvällen. Ska köpa Cola ZERO istället för den riktiga Colan vi fick hemlevererad. För Zero är godare!! Till och med Mickis har börjat tycka det nu! :o)

Blir förståss att man köper en massa annan skit där nere också.
Fanta Exotic = Sugar rush! ;oP
Och så gooooodisss!!!

Sen kollar Mickis på hockey
och jag drar mig in i sovrummet för att kolla på resten av säsong 1 av The Real L Word. :oD



Efter hockeyn kommer älsklingen och kryper ner hos mig och tittar med mig.
SÅ JÄVLA MYSIGT!
Resten av kvällen spenderas i sängen med älsklingen och (tillfälliga) favvoserien.
Mys, mys, myyyyyyyys säger jag bara!!! ♥ ♥ ♥

Nu såhär i efterhand kan man inte annat än vara nöjd med att vi stannade hemma bara och tog det lugnt, ensamma - med en massa mys bara. Så himla nice!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0