Mörka fina tapeter! ♥

Är så himla sugen på att fortsätta göra om hemma nu!
Ja, vi har juh haft paus nu över sommaren - för vid sol å värme ute vill man juh inte vara inomhus utan gå ut å hänga, dricka cider på uteserveringar... typ...
Nu kommer man juh att stanna inne och mysa när det bara är regn och rusk ute. Och börjar dessutom att bli jävlans kallt här snart... :o/
Då vill man gärna att det ska va fint och trivsamt hemma! :o)
Visserligen känns det lite jobbigt att fortsätta göra om här nu när man vet att vi antagligen inte kommer bo kvar här så jättelänge till... max 2 år skulle jag tro, förmodligen/förhoppningsvis inte ens det. För att konka upp barnvagn upp och nerför 3 trappor går juh bara inte! ;o)  
Och förhoppningsvis dröjer det inte alldeles för länge tills vi lyckas få en bebis! ♥
Så länge vi bor kvar vill man juh iaf ha det fint omkring sig. Vill trivas. Och är det inte fint trivs jag inte!
I köket vill jag bara sätta upp en ny fondtapet. (Den översta bilden.) Och så behövs nya gardiner och matta. Sen är rumemt klart. Mickis vill iofs ha nytt golv också...
Sen så har jag redan bestämt sedan länge, sedan i våras, att jag vill ha samma färg på väggarna i sovrummet som i hallen. Alltså mörkare lila. Och nu hittade jag en fin matchande fondtapet till det.(understa bilden). Svart (me likey) med lila blommor. :o)
Köpa målarfärg och tapeter vid löning..!?
Visserligen ska vi juh spara till resan också... men jag har juh faktiskt hittat väldigt billig färg och mycket prisvärd tapet!! Så de så! ;oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Cissi

jaa jag tycker absolut att dom är värda att köpa! super! :)

2010-09-15 @ 10:18:41
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: ja, SMEG-kylskåp, har drömt om ett hur länge som helst, men dom är så dyra! men nångång ska jag bannemig äga ett! :D



åh, dom nedersta tapeterna tyckte jag var skitsnygga! var hittade du dom? :)

2010-09-15 @ 13:16:40
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: OJ!! då måste jag ta en tripp på rusta och kolla, dom var ju skitsnygga!!

2010-09-16 @ 16:48:15
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0