Jobba bakis, går galant när man är van...

Söndag 5 September:

Gick och la oss nån gång runt 4 på morgonen efter att ha varit ute på Sailors och sedan stått här ute på gården och snackat skit med Anders, Marie och Tommy innan det var dags att gå upp och sova.
Tänkte ahhja typ 4-5 timmars sömn iaf innan jag behöver kliva upp och gå till jobbet.
Men tro fan att jag vaknade över en timme innan väckarklockan. Och den där förbannade jävla grannen under oss festade juh fortfarande... DUNK DUNK DUNK... Omöjligt att somna om. :o/
Jag HATAR honom!
Bakfull och jävlig försöker jag sova men nej...
Sen äre dags att kliva upp, borsta tänderna och duscha av sig. Kan juh inte komma till jobbet och lukta gammal fylla heller...

Jobbarå... *pust*
Gick väl smärtfritt, förutom att jag vart så jäkla TÖÖÖRSTIG hela jäkla dagen!

Efter jobbet hem och laga tacos med älsklingen - som städat undan från gårdagen, samt varit och handlat tacogrejer och snacks. Me likey.

Ser på Tough Love-finalen till middagen.
Mickis vill också ha en Promise-ring säger hon. Så jag får väl ta och fixa en då, heheh... ;o)

Och sen somnar Mickis i soffan nån gång runt åtta, nio typ... :oS
Så jag muppar själv vid TV:n och datorn resten av kvällen innan det är läggdags. Och käkar lite chips. Syndigt värre. :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0