Jag knegar hela helgen men ändå festas det hos mig...

Lördag 11 September:

Jag har tagit extrapass på jobbet - så är inte ledig i helgen som jag egentligen skulle varit, utan jobbar både lördag och söndag öppning till stängning. Jag tänker: Pengar! Resa!

Bara att ta sig till jobbet då på morgonen...
...för att mötas av föjande syn!
En jätteskål med lösgodis!
Antar att vår regionchef vill göda oss. Hon kanske vill att jag ska va tjock, för inte fan kan jag låta bli godis om det står framför mig... *suck* :o/ Men tack då...



Marko och Sanna kom förbi mitt jobb och hälsade på.
Marko ville pilla på min nya telefon - då han också är sugen på en sån. :o)
Och så köpte de båda skor också, såklart. ;o)

Efter jobbet hem då och laga mat. Vi ska visst få besök ikväll.
Åsa kommer över och får äran att smaka på min utsökta tortellinigratäng! ;o)
Mickis ville egentligen att jag skulle göra lasagne men jag vägrade. Ville hellre bjuda på något jag vet blir bra när jag ska bjuda nån på mat för första gången! ;o) 
Maten verkade uppskattas.
(Fick "beställning" på att jag ska laga det och bjuda även Rickard på det sen, hehh...)

Efter middagen knäcker vi några öl/cider och sätter oss och snackar skit...

Å sen vill Camilla och Jenny komma över också. Så de får göra det.
Camilla börjar direkt tjata om Singstar
och vi har typ inget annat val än att köra det då...



Jag är inte suphumör eftersom jag tagit extrapass å ska jobba.
Dricker bara 2 cider under hela kvällen...


Jenny drog hem tidigt.
Camilla stack sen typ när jag sa att jag skulle sova - jobb imorgon juh.
Och Mickis och Åsa satt uppe till nån gång, jag vet inte när... för jag sov. Vaknade till sen när Mickis kröp ner hos mig men jag var så trött så jag valde att ignorera fyllot. ;o)
Katterna fick sällskap i soffan över natten av Åsa. Förhoppnngsvis våldförde dom sig inte på henne... man vet juh aldrig, Bebis löper juh för tillfället, igen. Hahah...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0