I ♥ my new (i)phone!!

Dom som är så jäkla anti-iPhone kan juh typ gå å hänga sig eller nåt...
För jag ÄLSKAR min nya telefon!
What's there not to like liksom... den är helt underbar! :oD

En av mina favoritappar: Runkeeper
Mäter med hjälp av GPS sträcka jag är ute och springer.
Och så beräknar den snittakten och antal kalorier brända.
Me likey.



ShapeUp håller koll på kaloerier man stoppar i sig etc.

Och Facebook-appen är juh given! ;oP
Gillar att den pingar iväg ett mess till mig så fort det händer nåt på Fejjan... heheh..



Markeringar och meddelanden när någon skriver till mig på Facebook..
...eller när jag har fått e-mail - det är så jävla nice! :o)

Och Spotify i mobilen är great!
Att man kan ha den i bakgrunden också, medans man pilla rmed andra saker!
Tex ha Spotify igång i bakgrunden medans jag springer och använder även Runkeeper! :o)



Allt evigt kortspelande också! Heheh...



Soduko givetvis!! :o)

Och så grymt nice att man kan se historiken med den man SMS:ar med,
för är man gammal och senil minns man juh fan inte vad man skrivit innan!
Historiken ser ut som en chat nästan, asnice! :o)
Kan säga att det är så jävla mycket trevligare att messa nu!!!



Å så gillar jag kameran i telefonen med.
Den kan juh inte ersätta min rosa precios, nej icke. Kameran har jag kvar!
Men det är nice när man inte orkar bära med kameran, typ joggingrunda, hahah...
Eller om man inte orkar eller hinner gräva fram kameran..
Eller det bästa - när man vill smygfota, HAHAHA...
Me love it!
Blixt har den också - men jag gillar iofs inte att fota med blixt för det blir oftast så fult ljus då.



Min fina, finast av alla.
Självklart fotad utan blixt...


Så... sluta bitcha om hur dålig iPhonen är om du inte har en - för då vet du bara inte hur nice den är. SÅ DE SÅ! Jag älskar min!!
Nääästan lika mycket som jag älskar Micaela!
Hahah okej, inte ens i närheten.. men ni fattar kanske galoppen...

Allt är så enkel med den! Navigera mellan olika appar, skriva, messa, surfa, typ allt.
Man blir lätt beroende!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: johnnyponken

sv: Man kan handla själv på maxi också :)

2010-09-10 @ 10:52:38
URL: http://johnnyponken.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHFkosten

SV: Okej.. :) du får skriva sen igen när du har använt den ett tag hur den är och så!

2010-09-10 @ 10:59:22
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: johnnyponken

sv: iallafall här jag bor så kan man handla själv :)

2010-09-10 @ 15:13:16
URL: http://johnnyponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0