Gary Numan - Cars

Är trött idag.
4-5 timmars sömn blev det bara inatt... och så skulle Mickis iväg å jobba och jag gick upp å käka frukost med henne, som alltid. Och eftersom jag börjar jobba 12 och har saker å göra innan så känns det onödigt att gå och lägga sig igen. :oS
Är inte direkt på topp heller just nu juh...
Så försöker pigga upp mig med uppåt glad musik nu. Går itne så bra, för jag hittar ingen bra glad musik jag gillar juh... vaffan...
Den här var juh nåt iaf.


Och så får man juh flashbacks också, till dom gamla "goda" (?) goth- och alternativeåren... ;oP
Näää, ska nog lyssna vidare nu och försöka hitta nåt annat som man förhoppningsvis blir på riktigt bra humör av! Wish me good luck! :oS
Eller ännu bättre, tipsa om någon bra musik!!!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0