Ego me...

Lördag 18 September:

Jobbhelg. Bara att pallra sig iväg.
Drar på mig mina nya pjuck - de leopardprickiga kilklackssandalerna. :o)
Jooobba då...



Efter en mycket slitig dag, minst sagt! Helkaos - så jävla mycket folk inne i butiken idag.
Vart får ni pengar ifrån människor?!?! :oS
Det är barnbidrag först på måndag och lön på fredag, sååå...!?! :oS
Jaja, hemma igen iaf.
Helt slut!



Väntar på periodpaus i hockeyn nu då, så älsklingen kan laga mat som hon lovat. :o)



Hon har städat idag, som ni ser i bakgrunden, mycket fint! :o)



Jag pillar på mobilen och håller på och testar kameran i den!
I väntan på mat...



Bebis passar på att gosa lite med mig.



Verkar inte gå så bra i hockeyn va...!? :o/
(SSK-Färjestad 2-3)




Gosa mer? Sötis!



Äntligen blire mat... :oD



Och lite tjääärlek...







Shit, man ser juh hur trött jag är efter den där dagen på jobbet!!
Tur jag fixat in en till som ska hjälpa oss på jobbet imorgon ifall det blir likadant!




Fjant.



In i ugnen... snaaart blire mat!!



Äntligen färdigt, I'm starving!! :oP
Ugnspannkaka då! :o)


Den jobbiga dagen blir sen bara jobbigare...
Avslutas med storbråk med flickvännen.
Hon drar ut och jag går och lägger mig!
Sen så bråkas det mer på natten sen, uhh så ruuuligt.... :o/
Mmm vi är intensiva. Vi är superkära och gulliga men så bråkar vi rejält också. Allt är intensivt. Men vi är som sagt superkära, så allt är väl värt det - så länge som vi alltid blir sams igen.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0