Bara skit...

Onsdag 1 September:

Fortfarande på det här med att få lite mer färg....
...än är det juh inte dags att va vinterblek!



På eftermiddagen promenerar jag till flickvännens jobb för att möta henne.
Så handlar vi på Willys och ska promenera hem igen...
...men då kommer juh Daniel med sin bil - och vi får skjuts hem
Det var den motionen men ahhja...

Går ner till livs för att handla läsk också
och så får jag gå till sjukhusets automat för att ta ut pengar
och få ut mitt paket - för kortautomaten funka juh inte. :oS

Mina klänningar från H&M har kommit... Not so happy... :o/



Kvällens middag, sallad och ost- & skinktoast.



Resten av kvällen, inget kul...
Was bummed out av klänningarna. Vaffan... :o(
Och så vart osams med flickvännen.
Jag sov på soffan.
Kul, kul... orka. :o(


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Dom va små i storlekarna va? Provade nämligen en sån i butik i våras (innan tjockismagen).... OMG! Deppa inte du vackra mö!!! Om det nu var det som va problemet med klänningarna..?

2010-09-02 @ 19:53:55
Postat av: Oh Mira

Dom var SKITSMÅ....

Jag har en likadan modell på klänning från samma jävla affär... men i annan färg och mönster från förra året. Man tror juh att när det är likadan modell och samma affär så bör de vara lika i storleken också.. men nänä, icke! :o/

Hade jag vetat det hade jag juh beställt tjockisstorlek...

...men jag får väl spara dem till man lyckats loosa "några" kilo då!

2010-09-03 @ 08:04:36
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag vet, det är sååå olika fast det är samma affär. Särskilt plagg med dragkedja, jag får alltid ta största storleken då (när jag inte är preggo)...so I guess I´m a tjockis... ; )Inget att deppa över, så är det alltid vilken affär man än går till... Du är snygg hur som helst, och du behöver inte loosa kilon!

2010-09-03 @ 09:01:33
Postat av: Oh Mira

Mmmm det är sugigt! Dom borde juh ha måttbestämmelser för vad som är en viss storlek och så följa det. En storlek borde juh alltid vara det samma, tycker man...



Du är INTE tjockis! Varken sig när du är preggo eller när du inte är det. Hur fin som helst. :o)



Tack snälla söta. Men joo jag behöver göra det, för jag trivs inte nu!

2010-09-03 @ 09:08:33
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0