Vad det ska tjaffsas...

Lördag 2 Oktober:

Jobbhelg. Så iväg å jobbarå...



Fortfarande blött hår från morgonens dusch när jag kommer till jobbet... :oS
Men jaja, bara att sätta igång å jobba då, det torkar nog snabbt...



Jag å Mickis var juh då osams fortfarande när jag stack till jobbet.
Och sen följs det av telefontjaffs under dagen...

Jag får också springa iväg till Bolaget snabbt som fan där innan 15
eftersom Mickis inte kan det och håller på o tjurar...

Men sen tvingar jag henne iaf att möta mig vid bussen efter jobbet och hjälpa mig att bära!

Lite mer sura miner sen innan vi får besök för kvällen...
...då äre väl bara att bita ihop.





Jag testar en ny cider, utan socker. Det som jag tjat om! Cider utan socker! :o)



Jag fixar mysbelysning och tänder rökelser. Lite trevligt kan det väl få va...

Rökelse och ljus i vardagsrum. Tända ljus inne i badrummet med.



Mer ljus i badrummet. Och rökelse i köket med.



Lite ljus i köket också. :o)



Ja, gästerna var EH och BW. Dvs Sofie & Sofie. ;o)



Mickis lyckas såklart på fyllan att säga något jävligt dumt till mig, så jag blir ledsen... :o/

Men sen så orkar man inte tjaffsa för mycket... Det får va...
...för jag mår ändå ingen bra! Verkligen inte.
Trött och seg. Varit snorig och nyst i flera dagar.
Alkoholen var nog inte så bra för min kropp just nu, även om jag bara drack 3 cider...
När gästerna gått så får jag nämligen typ feberfrossa!! :o(
Och när vi går och lägger oss så dels skakar jag för att jag fryser så mycket.
Dels så kan jag knappt andas för jag är så täppt. Det visslar om mig när jag andas! :o/
Skummt att det plötsligt bara kan slå till så där!!



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0