Mini-chihuahua-valp! ♥

Onsdag 29 September:

Tråkigt att skriva det men så här är det...
Tredje dagen i rad, samma samma...
Är ledig och spenderar dagen hemma fnulandes på min hemlis, hur jag ska göra...
Och så kikar jag mer på South of Nowhere med.

Och så på eftermiddagen är det då promenaddags igen, till Micaelas jobb för att möta henne.



Håret otvättat och äckligt...
Har tänkt å färga håret i flera dagar nu och därför dragit ut på tvättandet
men så har färgandet bara inte blivit av. :o/
Lika bra å bara gömma håret, sätta upp det...




Idag också fint höstväder!



Höst. Bruna löv, gröna gräsmattor. Kallt men soligt.



Framme vid älsklingens jobb.



Det här är en jävligt bra anledning att orka promenixa ut dit, den här lilla sötnosen!!!
En mini-chihuahua-valp! Så tiny!!
Näääääästan lika söt som Micaela!!



Den ville såklart upp i mitt knä direkt, så den krälade upp. Inte lätt när man är liten!
Och sen krälade den sig vidare upp mot ansiktet. Tror den ville ha rosetten. Och leka med mitt hår!




Och så fick jag plötsligt en tunga i näsan! Ehhm just ja... :oS



Cutie!!




Två söta valpar! Micaela och mini-chihuahuan.



Tillbaks i mitt knä.




Råttan är nästan lika stor som valpen!








Å till slut somnar den lilla parveln i mitt knä...




Efter 1½ timmes gosande med den lilla valpisen får vi sen skjuts av Nina till Willys.
Handla mat... sen hem för kitchenduty och käka middag...



Dö i soffan då kanske...

...och så ÄNTLIGEN  dags för den där välbehövda hårfärgningen!!!!!
Micaela får fixa. Hon är grinig men hon gör det.



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0