Jag bar lila...

Onsdag 27 Oktober:

Trevlig början på morgonen... not!
Micaela kliver upp och ska göra sig i ordning för jobbet... Det är halvmörkt i lägenheten och på väg till badrummet får en (o)trevlig överraskning när hon halkar till på en stor blöt pöl i hallen! Tack Zombie! Tack så jäkla mycket.... :o/
Mmm han behöver inte ens nåt att kissa på numera, går utmärkt även mitt på golvet.
Sen upptäcker vi att även Micaelas skor fått sig en omgång, trevligt trevligt...

Jag hade egentligen tänkt att sova vidare när hon gick till jobbet - men nejdå, det är väl bara att kliva upp då och börja torka golv! Fyfan. :o/
När jag ändå är igång är det väl lika bra att byta sand och städa hela badrummet med...
Vem behöver sömn anyways... :oS



Trött och risig... men det är bara att göra sig iordning för jobb!
Inte så mycket att val med klädsel idag, för jag har inte överdrivet mycket lila kläder - men idag skall det minsann bäras lila! :o)



Får räcka med en lila tröja! :o)
I kombination med min "Dip me in honey and throw me to the lesbians"-pin räcker det nog... ;o)



Off to work then...






Det är en del kunder i butiken idag med lila på sig. Trevligt trevligt...
...inte för att jag egentligen bryr mig särskilt.
Tycker till och med att det hela är något fånigt men jaja... hahah...

Kvällens stora besvikelse sedan:
Vi får mail om att det blivit något fel med vår flygbokning och att de ska betala tillbaka våra pengar! :o(
Bara att börja om då... fan...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0