Början på fertilitetsutredning!

Torsdag 21 Oktober:

Vi hade lite svårt att somna igår kväll. Nervösa, spända. Särskilt jag, tror jag - inte undra på, det är jag som skall undersökas. Ja idag är det dags för fertilitetsutredning! :oS
Vi har båda tagit ledigt från jobbet.

När Mickis, som kliver upp ur säng innan mig kommer ut från sovrummet så möts hon av ett jäkla ynkligt jamande.... mjau mjau mjau... Hon kollar men kan inte hitta Bebis.
Då får hon såklart panik och ropar att jag måste komma och titta under soffan för hon vågar inte.
När jag släpat mig upp och ska just kolla under soffan så inser jag att det låter från byrån bredvid!
Jag drar ut översta lådan lite försiktigt och jajjamen, det dyker upp ett katthuvud därifrån!



Antagligen har lådan varit öppen lite på glänt och så a katterna lekt och fått upp den lite mer.
Sen har väl Bebis hoppat i och så har Zombie förmodligen satt upp tassarna på lådan och lyckats stänga den. Och dörmed har Bebis lyckats fastna där i! Hahah vilka dumma jävlar!! ;o)

Efter frukost åker vi då iväg mot stan, Östermalm... irra runt där och försöka hitta till Mama Mia.
Till vår förvåning går vi rätt direkt och är på plats en halvtimme för tidigt. Attans! Nu måst evi juh sitta där och va nervösa.... :oS
Alla andra får juh gå in före oss...



Söta bebisar så klart på ett sånt här ställe... :o)



Vi sitter och SMS:ar varandra och skriver på Fejjan.... Vill juh inte att alla andra i väntrummet ska höra vad vi säger... hahah... ;oP
Vi är typ skiiiiiitnervösa!!! Och vår läkare är SEN!



Det visar sig sen att läkaren, en kille, är en sjysst typ. Skönt!
Och allt går bra... även mn första undersökning (ska på en till).
Jag som nojjat mig om att det ska va nåt fel på mig fåralltså lite lättnad där.
Allt såg normalt ut så här långt!! :oD

Nu blire dock några trippar till till stan närmaste månaden, för det skall juh som sagt göras en till undersökning och tas prover, både på mig och Micaela.

Nu är det dags att möta Jenny vid centralen. Lunch! :o)
Och det får bli Pizza Huts lunhbuffé!





Lunchen följs sedan av strosande runt i affärer... :oD
Och såklart bled det alltså även lite shopping!

Sen innan det är dags att åka hemåt igen så blir det även Donken... hahah...



Dagens shoppingskörd:

Cupcakeformar, två olika sorter - fyrkantiga.
Och så en välbehövd spritser.



Massa bakgrejer! Bland annat 3 paket florsocker, mycket går det åt! ;o)



En ny stekpanna!!
En likadan om jag köpte till Jenny i julklapp förra året!
Köpte juh sista exemplaret till henne och ångrade mig sen att jag itne behållit den själv!
It's so me!! ;o) Men nu fick jag juh min egen!
Mickis såg den i affären innan mig och den jäveln tänkte "snälla se inte den"...
...men det gjorde jag och så stod jag där och kramade den! Hahah...
...och fick lov å köpa! ;oP


Tanken var juh att jag skulle baka ikväll då. Men är helt slut och orkar inte det.
Kvällens nöje består istället av hockey. SSK-AIK.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0