Snacka om magknip...

Söndag 17 Oktober:

Upp och jobba då...
Mickis och Åsa är båda döda. Bakfulla as. ;oP
Jag mår inte heller nå vidare... men pallrar mig mot jobbet....



Frost ute. Syns inte så bra på bild iofs kanske men iaf...







På bussen till jobbet är det varmt. Inte bra.
Blir illamående av värmen!

På jobbet sen blir det bara värre.
Har så ont i magen. Kniper, typ. Går inte att förklara.
Gör så ont så jag får ont bak i ryggen till och med. Vill bara grina lite.
Men är man på jobbet så är det bara att le... :oS
Värmen från kassan gör inte saken bättre!  
Jag beslutar mig för att ringa in någon och sjukanmäla mig.
Jag drar hemåt!

Bussresan hem är nästan lika (o)trevlig som den till jobbet. :o(

När jag kommer hem ska Mickis och Åsa just gå iväg till Willys för att handla snacks
och så käka lunch ute. Jag vill också ha mat! Så jag följer med till grannstället här.
Mat i magen är nog bra när det gör ont...

Blir kyckling souvlaki på Tapco.
Mickis nallar av mina pommes.



Gott! Och ja bra för magen.
Även om inte "knipet" försvinner så äre skönt att inte vara hungrig iaf.



Hem till kära soffan då.

Bebis springer runt med Åsas (oanvända) spypåse över svansen, hahah...



Vi skrattar så vi nästan gråter. Bebis fattar nada. Hon vill bara gosa.



Åsa påstår att Bebis inte gillar henne. Men jag vill påstå att hon visst gör det! :o)



Efter en liten stund åker Åsa hemåt... nu känne hon sig pigg nog för att köra igen.

Jag och Micaela dör typ i soffan. Med våra snacks!



Mickis har dött. Det här är 21:22.
Jag kan inte bestämma mig för om jag ska försöka sova eller inte, så ont i magen. :oS
I soffan har man iaf laptopen... och man kan ändå slappa.



Risiga jag...



Lagom ruffsig efter att ha legat i soffan hela dagen... hahah...



Lyckas somna någorlunda tidigt iaf...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0