Organiserar!

Måndag 25 Oktober:

Dåså, måndag och jag är ledig.
Vilar ut, slappar i soffan.
Fast gör ändå nytta. Faktiskt! Idag organiserar jag! :oD

Mappar om ala mina miljoner favoriter i webbläsaren... bättre ordning behövs!!

Och så provar jag på att bränna några skivor.
Mmm jag har juh aldrig gjort det innan och har haft min laptop i över två år nu!
Alltså jag fotar juh rätt mycket - varje dag och ofta hundratals bilder... Så det blir en del på datorn då! 45,5GB ligger bildmappen på nu...
Fast det är juh inte av utrymmesskäl bara som jag vill bränna ner bildrna utan för att min dator bröjat bråka med mig. Vore juh inte så kul om den kollapsade och jag blev av med allt!! :'o(
Bränningen av skivorna går bra. Men jag  hade visst bara 2 st skivor så allt får inte plats. Jobb för en annan dag också med andra ord...

Sen så är det dags för att kolla lite mer på flyg igen. Dags att boka resa!
Jag spanar nu, så får jag och älsklingen bestämma tillsammans sen. :o)
Men Mexico är det säkert att det blir iaf!! :oD

Lite mer bröllopsplanering på det... och sen börjar det bli dags att möta Micaela på jobbet.


Blir en promenix hem med älsklingen från hennes jobb...
Tvättstuga ikväll, blehhh...
Och medans tvätten sköter sitt nere i stugan tar vi en promenad till Lidl tillsammans med våra pantburkar. Japp, vi pantar burkar på lönedagen, ingen kö då inte! Igår var det antagligen köer för att panta däremot, heheh... :o)
Handlar mat till kattkräken och till oss.
Blir korv och potatis ikväll. We like.

Sen är vi tyvärr för trötta för att ora boka flyg... Det är juh liksom inte bara att boka, vi måste bestämma vad vi vill ha också... Så nej, ine ikväll. Imorgon är en ny dag! ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0