Hello Mira...

Onsdag 6 Oktober:

Och vad är det dags för igen då, joo jobb såklart.
Öppning till stängning idag.

Jobbar med Sara idag. Vi har en massa varor från igår att packa upp, plus det som kommer idag.
Men inga klämmor att hänga upp stövlarna med! :o/
Fler klämmor är besällda men de kommer juh aldrig!!
What to do!? :oS

I frustration vänder jag nästan upp å ner på lagret.
Och till slut hittar jag längt bort  lagret i hörnet i en hylla längst ner en korg full med klämmor!!!
YEY, vi klarar oss över dagen iaf! ;oP



På lunchen när jag är och handlar går jag förbi hyllan med bindor och ser dessa,
Hello Kitty-bindor!! Hahah...
Nej jag köpte inte dem! Nej tack till bindor överhuvudtaget.



Däremot köpte jag juh Hello Kitty-snacks!
12-pack russinmix. Så nu har jag ett russinlager. Jag tycker om russin.



Efter en lång dags slit på jobbet är det sen åter dags att slita lite i köket med.
Ikväll dags för kycklinggratäng, var ett tag sen nu.



Kycklinggratäng med ris och grönsaker.



Det här med jäkla TV:n som pajat äjuh störande!
Och att inte heller min lilla TV som vi bytt till funkar... :oS
Ljudet har juh krånglat på Mickis TV ett tag nu, kommit och gått - allt oftare och längre tider.
För att sen slutligen försvinna helt. Och TV utan ljud är inte så kul!
Så funkade inte ljudet på min TV heller när vi bytte! Måste kolla närmare på det nu!
Och när jag ikväll kopplar ur extrahögtalarna funkar det, jahopp okej bra då, så kör vi rå!
Måste dock köpa en ny större TV iaf... ;o)
Och kanske flytta på gamla TV:n som än så länge får stå där mitt på golvet och reta oss...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0