Fint promenadväder...

Fredag 15 Oktober:

Får för mig att vara duktig och promenera till jobbet idag.
Fint höstväder är det. :o)




Jobbar på, mycket att göra...

Efter jobbet åker jag hem och lämnar mina grejer.
Sen iväg igen och handla på Willys med Micaela.

Vi kan inte komma på nåt vi är sugna på, ingen fantasi idag.
Slutar med att vi tjackar sån där fardig frysrätt, tacogratäng.
Mest då för att jag fick den gratis. Man kan juh alltid prova då! :o)
Adderade nachos och riven ost på gratängen. Och gjorde en sallad till.
Men den var ändå inte ens i nörheten lika god som min egengjorda tacogratäng!
Jag tyckte dock den var ätbar iaf. Mickis gillade den inte alls, utan gjorde mackor sen istället.



Fredagskvällsfika.
Cupcakes och clementiner. :oP
Nice med fika i frysen, får nog baka och frysa in muffins oftare! Heheh...



Lugn kväll. Slutar som vanligt med att älskligen somnar i soffan.


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0