Städning och "fönstershopping"...

Fredag 21 Maj:

Jag är jämt så trött. Och jag borde juh egentligen äta mina tillskott jag fått utskrivet av doktorn... men som jag inte ätit på över ett halvår nu, utöver någon enstaka gång. :oS
Ska försöka börja äta de där jävla tabletterna igen...
Kanske en ny morgonrutin att ta dem till rukosten...? :oS



Efter frukost idag var tanken att jag skulle sova nån timme! Få lite sömn, nu när jag är ledig.
Men så får jag för mig att städa istället!



Rent och fint blir det! :o)



Min lott: Rensa kattlådan. Micaela tycker det är så vidrigt.
Mickis jobb: Dammsuga! Jag vägrar juh, HATAR att dammsuga!!!


Och när jag är klar med städningen upptäcker jag att kattjävlarna haft roligt med min laptop! Hatar de där kräken ibland alltså! :o(
Tur för dem att den klarade sig!!! FÖr ananrs hade jag nog nackat dem!!!!!!
Min fiiiiiina rosa laptop liksom!


Jaja, dags för en timmes powernap då!
Sen ska jag möta Jenny och strosa runt i affärer på stan. :o)

Vaknar en kvart innan vi ska mötas. Ringer Jenny för att kolla så hon är vaken också, sjusovarn. Det var hon, så på med kläder bara och så flyger jag ut genom dörren! :o)

Vi börjar med lunch på Nancys!
Det gamla vanliga, ett säkert kort: Grillad kyckling/baconwrap med sweet chilisås, salla och currysås. Yamm! :o)

<

Och rutten frukt! :o/


Kollar igenom en massa affärer! Kikar efter sommarkläder till min kära flickvän som behöver något svalare att ha på sig! :o)
Idag dock bara kolla runt. Får vänta med själva shoppingen till lön, på tisdag.

Hemåt sen igen...



Det är verkligen hög tid att börja använda solbrillorna nu!
Premiär för mig idag! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0