Run forest run!

Måndag 17 Maj:

Jag är ledig.
Trött! Segar mest bara hela dagen!

På eftermidagen orkar jag mig till slut upp ur soffan en stund och fixar en enkel snabblagad lunch.
Blir vita bönor i tomatsås, bacon, omelett och toast. Igen.


Sen kommer älsklingen hem från jobbet.
Jag får springa lite snabbt en sväng till affären och handla tvätt- och sköljmedel (eftersom en fittig granne snodde våra grejer sist) och sedan är det tvättstugedags! *pust*

Kramdags! Måste juh utnyttja tiden väl medans tvätten sköter sitt.

Vid nio när tvätten är klar är det motionsdags då!
Ut å powerwalka med Lelle och Lollo. :o)
Lollo tyckte det kändes lite Forrest Gump över oss... ni vet, han är ute och springer och så börjar alla följa efter...


Hahah...

Hemkomna från prommisen, typ 1h och 10 minuter (?) senare, måste jag tyvärr ställa mig vid spisen och laga middag!!! Måste juh utfodra flickvännen! Fan gjorde jag inte det tidigare för.... :oS
Makaroner och stekt falukorv vid typ halv elva då... hej...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0