Passar på att sola lite på rasten!

Lördag 22 Maj:

Upp å jobba! :oS
Egentligen ledig helg. Men blev att jag jobbar iaf den här helgen...
Och det var barnbidrag häromdagen så...
barnbidragshelg + SOLIGT väder= MYCKET att göra = Hell! :oS
Jaja, det är bara att ta sig dit... och så kämpa på!



Ser ut om ett mongo! Men måste visa ändå.... att jag nu dragit fram gamla favoritlinnet också! :o)
It's prickish!!! Me lkey! ;oD



Eftersom det är så jäkla fint väder passar jag på på min rast att gå ut på baksidan och lägga mig i solen! :o) Det är bara att lägga sig rakt på asfalten liksom, vem bryr sig... heheh... ;oP



Trottoarkanten är en bra plats!



Soooooool...






Jahap, blekfisen måste gå in och jobba igen! :o/



In i bunkern...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Prebenhilde

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2012-06-15 @ 09:24:35
URL: http://prebenhilde.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0