Mysmorgon - med katterna!

Imorse var vi trötta!!!
Och kelsugen var jag - men icke, för Mickis skulle iväg å jobba.
Men gick iaf upp och fixade och åt frukost med flickvännen.
Bloggade väl lite också... men sen tyckte jag att jag behövde lite mer sömn innan alla dagens bestyr...
...så jag kröp ner i säng igen - sängen som redan var upptagen av katterna. Jaja, nåt att gosa med iaf då! :o)




Bebis höll sig på sin hörna...



...men Zombie kom och gosade med mig!




Han visade även upp sig från sin bästa sida! Hahah... :oS



Och jag låg och funderade lite över vilken färg vi ska måla sovrumsväggarna i...
...kom inte fram till nåt.



*SNARK*

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0