Mira ♥ Micaela!

Fredag 21 Maj:

Efter svängen nere på stan, väl hemma, så börjar det regna och åska! :o/
Elen går också och jag sitter hemma ensam en stund och funderar på vad fa man ska hitta på utan el!!!? :oS Men som tur är kommer elen tillbaka relativt snabbt!
Och regnet försvinner också - och det börjar torka upp igen. Solen kikar till och med fram igen! :o)
Då kommer vi på att vi vill ha öl och cider ikväll! ;oP
Martin skjutsar mig och Jenny till bolaget och tillbaka. Yey.
Sen blir det då balkonggrillning hos oss på kvällen när Mickis kommit hem från jobbet! :o)

Världens sötaste Mickis!



Världens sötaste flickvän!



Världens sötaste tjej!



Världens underbaraste helt enkelt!



Och jag är världens lyckligaste!



För att av alla i hela världen har hon valt att vara bara min!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0