Mickis födelsedag, kombinerat med vår inflyttningsfest!

Fredag 30 April:

Ingen valborgsmässoeld för oss inte. Istället ett redigt party hemma hos oss!
Kombinerad inflyttningsfest med Mickis födelsedagsfest! :o)

Efter att ha joxat hela dagen är det dags för partyt till slut på kvällen.
Börjar med att ge min present till Mickis! Ett stort paket är det. :oP



En keyboard och ett stativ. :oD



Det hade hon nog inte väntat sig,
även om det var vad hon sa till sin mamma att hon önskade sig! :o)



Mer folk börjar anlända till festen...



Jag vet att jag var alltför osocial med många under kvällen - men jag hoppas att jag inte såg riktigt såhär dryg och cranky ut... :oS I så fall, sorry!! :oS



Tommy var iaf glad. .o)





Hejpådighej!



Lurade på Jenny att köpa dessa pumps hos mig förut när hon var och hälsade på mig på jobbet... Tycker de är fina.



Av någon anledning fastnade jag i köket under kvällen!
Antar det är för att det är där jag hör hemma, i köket. Jag vet min plats! Hahah... ;o) 



Thomas var kramig. :o)



Daniel och Frida fastnade också i köket.
De hade även med sig kladdkaka. :o)




Vet inte vem det var som fotade såhär suddigt, för som vanligt var min kamera på vift! :o)
I like it. Roligt att se dagen efter vad andra fotat! :o) Och vad man själv missat på festen!! ;o)



Daniels freaky shoes! ;o)



Johanna kom sent. Bättre sent än aldrig! :o)



Jenny döpte om Tobias. Han fick bli Biatch. Hahahah, ett gott skratt. Hur man nu kan höra så fel på ett namn!! ;oP





Ja jag fick tydligen inte ens med hälften av gästerna på bild... :o/
Räknade lite idag på hur många det var som var här under kvällen... och det var över 30 pers. Vet itne om jag minns alla ens... Sorry. :oS
Men får se om Jenny kanske lyckats få med några fler på kort! Får tjata på henne lite att skicka över bilder till mig!! :o)


Överlag en bra och lyckad fest antar jag.
La oss vid halv sex! Sista gästerna drog väl vid typ 4 (!?)...

...men Mickis var sådär akut McDonaldssugen som bara hon kan bli!!! Hahah... Så vi var tvungna att beställa en taxi och åka till Drive through'n... Hahah...
Billigt och bra blev det! Runt 350:- (?) för taxijäveln, plus en jävla massa för all jävla mat!
Jag blev skitlack på Donkenpersonalen!! För vi fick stå och vänta på maten en evighet efter att ha betalat. De bara lallade runt och höll på med annat medans vi står och väntar på maten och taxametern tickar och tickar och tickar...
Joo jag såg att det var en polis som knallade runt där inne - men ärligt talat skiter jag i vilket, om de så blivit rånade, för nu vart det juh jag i min tur som i princip blev rånad av dem!!! Taxametern fortsatte juh att ticka medans de bara ställde min mat på disken bredvid fast den var klar!!! Tills jag fick skrika in och be om maten!!! IDIOTER!!! STÄNG LUCKAN OCH TA INTE EMOT BESTÄLLNINGAR OM NI INTE KLARAR AV ATT SERVA KUNDERNA!!!!! *suck*


Utöver idioterna till McDonaldspersonal såklart små irritationsmoment under kvällen på festen också...

Typ... folk (som man visserligen känner men) som inte ens är bjudna (!!) som kommer och är dryga! What the fuck liksom... Passar det inte behöver man juh inte komma, eller stanna. Var nära på att slänga ut dem, både jag och Mickis! Men de hann gå innan som tur är.

Sen vissa som vart cranky för att de ej fick tillräckligt med uppmärksamhet... å så... men vafan...

Och så hon som jag inte fattar varför hon kom hem till mig, OSS, om det nu är på ett visst sätt... Känns lite konstigt, respektlöst på nåt sätt... Men jaja... Känns inte som någon idée att skriva mer om det här, för även om hon inte är min vän eller tydligen inte Mickis heller, så är hon juh vän med andra som jag vet att läser min blogg...  
Inte så jag hade nåt emot henne så innan. Men ja, säger man konstiga saker så... ehh ja jag vet inte...

Så... nu har jag nog fått bitcha klart också, för den här gången.


Som sagt, överlag en bra kväll och rätt lyckad fest. :o)
Tack till alla som kom och var glada & trevliga och gjorde vår kväll.
Och tusen tack för inflyttningspresenter också!
Puss & Kram!!!

Anna borde nästan förtjäna en extra kram, för att hon watches my back!
Så söt när hon kolla om det var rätt tjej som Mickis pussa på och godkände det när hon såg att det var jag... Sånt gillas! :o) ♥ ♥ ♥


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0