Kycklingspett med potatisklyftor, bearneisesås och sallad

Lördag morgon.
Klockan ringer 07:00. Dags att kliva upp.


Mickis sätter sig vid datorn och jobbar hemifrån idag. Jag fixar frukost till oss.



Kattjävlarn aär så jäkla störiga. De bara slappar, gör ingen nytta nånsin.
Dom fattar inte att man måste dra sitt strå till stacken!!!

På eftermiddagen är det prommisdags till Willys och handla. Det regnar... :o/
Och när man kommer hem så ser man naturligtvis ut som en blöt hund. :oS



Till middag lagar jag kycklingspett från IKEA med potatisklyftor, bearneisesås och sallad.




Medans jag lagar mat lackar Mickis... för att det inte går riktigt som det ska när hon håller på med datorhögtalarna... :oS
Hon hackar nästan sönder tallriken när vi äter och är bara tjurig. 
Sen somnar hon efter maten. Med fötterna på bordet.



Jag går in i sovrummet och läser.

När Mickis vaknar sen är det bara drama, drama, drama... och resten av kvällen består av bråk.
Ett riktigt jävla bråk. :o(



Men vi blir sams iaf innan vi går och sover!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0