Jag spöar Mickis i dart! ;oD

Lördag 1 Maj:

Efter att våra fikagäster åkt hem får vi äntligen vara bakis då. ;o)
Jenny kommer över och äter bakispizza med oss.

Sen blir det istället dags för en eftermiddags- nåja kvällslur, måste ha mer sömn!

Pigga å krya sen, eller hur, blir det lite dricka hemma hos oss - Jenny kommer tillbaka igen.
Och sedan tar vi en tax ner till Dala...
...tanken är att komma ut ur lägenheten, dricka några glas... men ta det lugnt. :o)


Blir dart då...
Jag och Mickis kastar. Jenny håller räkning.
(Fegisen ville väl inte bli spöad av oss!?) ;o)






Jenny är ett snusko!!
Hon påstod att det var knullbilder på pilarna vi kastade med!
Jag kollade - men icke!
Ser juh att dom håller på med JYMPA!!! Hallåååå....!!!
Hon påstod också att dom var nakna - men hon fattar juh inte att dom har jympakläder, trikåer!!
Shit allså vilket snusko hon är... ;o)





Snuskot! ;o)




Späääännnade andra omgång... VEEEM VINNER!!!?

Om jag sätter den i bullen nu så vinner jag.... ;oD



She aims, she shoots and she scores!! Oh yeah!!
Jag satte den!
JAG VANN, JAG VANN, JAG VANN!!!! ;oD





Mickis blir lessen i ögat...



Stackars liten... tröströker.



HON ÄR SÅ JÄVLA SÖÖÖT!!!
Cutest video ever!!!

"Shit jag är sån jävla hund - hur blev det såhär!?" 
"Vad gör du med mig? - Du förstör hela min image!"



"Nu kommer han och säger att vi ska gå hem... Ja vi är på väg!"

Hahahah så jävla cute!!!



Blev juh faktiskt en lugn kväll som tänkt. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0