Dejtkväll! ♥

Onsdag 12 Maj:

Jag är ledig från jobbet.
Promenerar med älsklingen på morgonen när hon skall till jobbet.
Sedan sitter jag mest bara hela dagen och FRRRYSER! Som fan!
Är så knottrig som man bara kan bli!!!
Efter ett tag kommer jag på den geniala idéen att sätta på mig byxor! Uuuhhh så smart av mig!!
Och så lite fika. Russin och thé. Blir lite varmare.
Men trött också. Så lägger mig och tar en powernap!

Blir sen väckt av att sötnosen ringer och frågar om jag är färdg snart, ehh joo joo klart. Lägger på, sover lite tilll. Får sen panik när jag vaknar och har 10 (!!!) futtiga minuter på mig att klä på mig och göra mig i ordning för dejt ikväll! Shit!!! :oS
Men jag hann till bussen! Fick dock sminka mig på bussen sen, hahah... men det gick juh! ;oP
Nu fit for fight! ;o)


Möter Micaela vid stationen. Vi tar en sväng genom stan och förbi Bolaget. Och sedan är det dejttime nere vid vattnet, i solskenet!



Värsta sötisen man får dejta!!



Det är så skönt att sitta nere vid vattnet!!! :o)




Vi har sån tur med vädret!!
Att det blev sånt solsken lagom till vår dejt! :oD
Det är varmt och solen bländar en...
...svårt att hålla ögonen öppna. Men det är skööönt!!





Mickis kisar också. :o)



Så varmt att strumpbyxorna fick åka av!
Och jag måste såklart testa att doppa fötterna i vattnet, även om man fattar att det fortfarande är askallt!!
Ja, nog åker fötterna i ett par gånger ändå. :o)

Och shit vad blek jag är! Hahah.... ;oP



Jag är värsta McGyvern juh... Ville ha kall cider, så jag fixade perfekt kylning! ;oD



Som sagt, ett antal fotdoppningar körde jag!



ÖL!!! Hahah...
(Mmm det KAN va så att det ligger annat än dricka också i påsen, hahah...)



Ett mindre trevligt telefonsamtal mitt i dejten... :oS



Astra.



Så ja, en glad Mickis igen. :o)



Min kylda cider!! Funkade utmärkt det där!!! ;oD



Dejten varar ett par timmar... och det börjar skymma... Fint! :o)



Inte vår!



Har jag skrivit det!?? ;o)
SÅ JÄVLA SKÖNT ATT SITTA DÄR NERE VID VATTNET!!!!



Och verkligen fint! :o)



Ja, jag tyckte väl att lite sailor-inspirerad och ledig outfit skulle vara passande för kvällens dejt.
Ville inte köra värsta partyoutfiten. :o)




Börjar bli mörkt.



Och lite kallare.



Kanske dags för strumpbyxorna att åka på igen...



...och så packar sötnosen på mig hennes jacka att ha över benen när vi sitter där,
så jag inte ska frysa. Alltid så omtänksam och fin!



Typ världens bästa dejt ever!
Så himla mysigt att bara sitta där i värmen och njuta av några öl och cider...
...och ja bara vara vi två.
Och prata.
Och vi är SOOOOOOO on the same page!
Japp, vi pratade faktiskt lite om framtiden typ, vad vi har för planer ang vissa saker och så...



Efter 5½h nere på bryggan blir vi sen upplockade av Ola. Snällt. :o)



Åker till Dalahörnan och dricker några cider/öl till,
samt äter middag = Delar på en pizza! :oP



Trevligt trevligt...
...dock måste jag ha varit ganska full för jag minns inte så mycket.
Eller tjaa, kanske inte fanns så himla mycket att minnas, för vi drog oss hemåt sen rätt tidigt. :o)

Innan hemgång hann vi dock få en inbjudan till bröllop i sommar!!! YEY!!! :oD
Som jag har längtat efter att få gå på bröllop! Och nu blir det dessutom ett sommarbröllop med två tjejer som gifter sig, wiiiiiiieeeeee!!! ;oP

Moi, drunk. 
Hemma innan midnatt!  






Och dejten fick jag med mig hem, såklart!! ;oP
Fast hon ser lite rädd ut...!? :oS



Och så här fin (obekväm mongo!?) blir jag på bild när någon annan fotar mig, här Micaela:


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Ragnarhanne

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-03-14 @ 10:26:47
URL: http://ragnarhanne.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0