Blir sams... och provar kläder...

Onsdag 26 Maj:

Katterna är lika slöa som vanligt...



När Mickis slutar på jobbet möter jag henne i centrum... vi ska äta Grekiskt!!!
Och förhoppningsvis bli sams. :oS

Souvlaki kycklingspett, oh my god så jävla gott!!! :oP



Sen lite mer sura miner... innan vi till slut lyckas bli sams. Thank god.

Dags att prova lite nya kläder då!!!
Mickis = Min söta lilla docka! :oD
Och så glad hon ser ut i ett av sina nya outfits här!



Jag behöver visst inte lämna tillbaka något av det jag köpte till älsklingen, så jag är nöjd!
Jag hade juh lugnt gått och bytt ut grejer om hon inte vill använda det...
..men gillar hon det äre juh bara att behålla. :o)
Och storlekarna verkade stämma rätt bra med. Yey!

Jag provar också mina nya kläder och visar upp dem.
Här är en av mina klänningar:



En "Sex and the city-klänning" som Mickis sa... Hehh...

Nu dags att mysa ihop oss i soffan, kolla på lite Cougar Town...
...och äta lite gott - (light)glass och bär.


Jag tycker om att bli sams!!!
Men helst vill jag inte bli osams alls...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0