Blandad kompott...

Ledig från jobbet igår. Och en vecka framåt.
Gick dock upp tidigt med Micaela som åkte och jobbade.


Satt och lyssnade på musik på förmiddagen fram till lunch. :o)

 

Sen var det då dags att fixa lite käk.
Min omelett blev "smutsig" - för jag orkade inte göra rent stekpannan emellan, heheh...
...fast det svarta är inte smuts, utan peppar! :o)



Blev favorit i repris, nästan.
Vita bönor i tomatsås, omelett, chorizo och toast.
Ingen bacon idag, orkade inte vara så ambitiös, plus var stressad.



Måste hinna till solariet innan ett.



Behöver fortfarande mer färg!!!!! BLEEEEKFIS!!!



Efter solning promenaddags med Jenny. Dock bara en halvtimme.



En sväng runt kanalen, i blåsten = motstånd.



Efter promenaden hem till Jenny och kolla igenom grejer jag/vi hade uppe på vinden innan jag flyttade - som nu står hemma hos Jenny. Rensa, dela upp.



Stallbacken håller på och fixar fram uteserveringen. Premiär för det idag. Folk börjar strömma dit.



Men inte vi. Jag går hem istället och lagar mat till min kvinna som jobbat till sent.
Verkligen inte avancerat, blir korv med bröd.
Stekt! Tänkte grilla men vädret var så tråkigt så icke.



Sen äre mysfredag! ;o)
Med vår lilla familj. Bebis i min kvinnas knä. 



Soffan hela kvällen.
Serier, skönsång och gitarr av älsklingen och sedan film...
...ja innan tanterna råkade somna i soffan dårå, båda två. :oS

Jaja det var iaf mysigt att ligga och kramas och bara ta det lugnt för en gångs skull. Man måste INTE festa varenda jävla helg bara för att!
Vi pratade om det där och tänkte efter häromdan... Om vi blivit sådär förhållandetråkiga - och kom fram till att vi faktiskt inte varit ensamma en hel helg någonsin!!!!
Och vi har ändå setts över 5 månader nu! :oS
Inte så vi vill bli förhållandetråkiga heller och dra oss undan, verkligen inte! Vi vill båda fortsätta umgås med vänner och festa och what ever... men nog skulle man tro att vi myst lite mer för oss själva än vad vi gjort...  :o)
Jag antar att vi är tidseffektiva!! ;oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0