Bitterkärringarna borde lära sig att visa hänsyn!!

Fredag 14 Maj:

Klämdag och ledigt för vissa - men icke för mig! :o/
Upp å jobba!

Tar med mig badkläder (tänkte ta en simtur efter jobbet sen) och extraskor till jobb etc. - så har med mig en massa packning på bussen på väg till jobbet.
Skönt nog är det rätt tomt på bussen. Sätter mig och har påsen med badkläder bredvid mig.
Allt bra... inga problem... Skulle det mot förmodan bli fullt på bussen flyttar jag såklart på mina saker!

Jaaaa men vad tror ni då!?!?? Jooo SJÄLVKLART ska det då komma på en sån där jävla bitterfitta på bussen! Ni vet, en sån där jävla gammal ragata som ska bara gnälla och sura för surandets skull!
Ja hon MÅSTE då sitta på sätet bredvid mig! Och fyyy vad jag är oförskämd som inte fattar det! Och som har min påse där istället för att ha all min packning i knät på mig själv. FYYYY vad jag är otrevlig!!!

Observera att det såg ut så här på bussen:



ÅÅå ser man på - TOMT!! 12 lediga säten framför... 
...orka ens räkna alla tomma säten bakom!!


Ja jag var tvungen att fota det! TVUNGEN!

Fy fan vad jag hatar såna där jävla fittkärringar!!
Som är bittra och griniga och ska hävda att andra inte visar hänsyn och är otrevliga - när det i själva verket är de själva som är så jävla otrevliga och inte visar någon hänsyn till andra!
Ska jag behöva sitta med fem ton packning i knät bara för att en bitterfitta absolut vill sitta just på sätet bredvid mig trots att bussen är i princip tom!? :oS

Ska bara veta hur många gånger jag tjaffsat med folk pga sånt här. Idag orkade jag dock inte. Hade säkert bara nitat kärringen i så fall.

AAARRRGHHH!!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0