Avbrott i "semesterveckan"...

Fredag 28 Maj:

Ett litet avbrott i min extra semestervecka... jobbar idag.

Jag har tänkt att försöka mig på ett 2-i-1...
...så jag har inte köpt något busskort.
1. Sparar pengar. Behövs!
2. Får motion. Behövs!!

Så... promenad till jobbet då!



Tur det är behagligt väder. :o)



Går i linne och sandaler...



Jobba, jobba, jobba...



På eftermiddagen börjar det kännas lite kallt med bara linne, tur man har kofta med sig...
...slipper jag frysa på min promenad hem från jobbet!

Fastnar för övrigt så klart i broöppning också på hemvägen.
Jag som bara vill hem å få en kram!!!



Bara vänta, vänta, vänta...



Tur det är fint iaf... :o)
Mysigt med våren...



...snart är sommaren här! :o)
Det är så fint!!


Kommer hem till en flickvän som inte ens märker av mig... Helt inne i sitt pokerspelande.
Sätter mig vid datorn. Ruttnar bort vid den nästan...
...men sen kör Mickis en Breezer i näven på mig. Hon har redan hunnit med 3 öl... och några till kommer det att bli. Jag är dock inte så sugen på alkohol, så nöjer mig med att svepa en Breezer bara. Jag är trött!
Får mig iaf en liten mysstund på balkongen sen. Gillas! Mer sånt! Mys gillar jag. ;oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0