Våffeldagen!

Efter jobbet igår fick jag skjuts hem av Daniel.
Skulle bjuda min kvinna på våfflor, dagen till ära (våffeldagen) och hade gått iväg på rasten och köpt mig ett våffeljärn och våffelmix, plus grädde... 
...och så bjöd hon över Daniel och jag bjöd över Jenny. Så då skulle jag visst bjuda en massa människor på våfflor ikväll! :o)

Zombie är störd! Och vill ha all uppmärksamhet... men jag vägrar iaf att gosa med honom för tillfället!
1. Jag är allergisk och har inte kommit iväg och köpt allergimedicin!
2. Han är dum! Innan jag skulle iväg till jobbet igår så var han major pain in the ass... och tog sönder min fina hjärtformade ljushållare som jag själv gjort... :o/ Och sen hade han mage efter det att komma och flukta på mig i duschen! Japp, han står på handfatet bredvid duschen och sticker in huvudet och glor på en!! Snusko! Hade god lust att duscha hoom lite... men jag är för snäll... :oS



Jaja våfflor vare ja... inte CP-katten... ;o)

Daniel hade med sig sylter och jag hade några i kylen, så mycket blev det att välja på!! :o)



Han hade även med sig sitt våddeljärn... så nu hade vi så vi kunde göra många åt gången!
Min nya är den med dubbel...



Och nej, mina våffelmix användes inte heller...
...utan det här är Daniels våfflor som han fixade ihop en smet till också.
Så vare med mina våfflor... :oS

Jaja... MUMS!!! Den med grädde och sylt va... ;oP




Mitt järn är inte inkört... så den tar mycket längre tid på sig än Daniels... :o/



Och Zombie är som sagt störd!
Nej han rullar inte runt här, som man skulle kunna tro....
...det där kattfanskapet ligger så där och vilar sig!!! :oS


När Daniel dragit hem så tog jag och Jenny tag i saken att färga mitt hår! De svarta partierna blev det. Idag ska vi ta det blonda...
Och så stack hon också hem...

Sovdags egentligen...
...men nej... måste ta reda på vad det är för fel på min flickvän som surat hela kvällen och varit osocial...

SEN när vi pratat klart och det är utrett är det äntligen sovdags...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0