Pardy hardy...

Fredag 5 Mars:

Dags för jobb igen efter att ha varit ledig hela veckan!
Och sedan direkt efter jobbet hem för att umgås och förfesta med Mickis och Jenny.
Jenny har även uppgiften att fixa middag till oss - och det blir pasta!
Spaghetti med ost- och skinksås toppat med (gammal) parmesan! Jag dog inte, så nog gick den att äta även om den var nån månad gammal, hehh... ;oS



Spotify, som vanligt...



Och de "obligatoriska" bilderna på oss...






Ja förlåt, vi är mongos...




Mickis tycker att det är dags att beställa taxi!



Vi möter upp grabbarna inne på The Strip!
Där det är såhär mycket folk ikväll! Jävla drag på dansgolvet alltså.. :oS
Tur vi stod på listan iaf och inte behövde slösa pengar på inträde!!!!



Jag får nog, jag skiter i om ingen annan dansar. JAG SKA DANSA!! Så det så!
Bara upp och äga.... och folk följer efter... :o)






Efter ett tag känner vi nog att vi inte kan hålla igång hela stället och drar vidare...
Hamnar på stället bredvid sen...
...Sailors In, Sailors grave eller vad tusan nu stället heter...!?!? :oS
Och där är det fullspäckat, gratis inträde så...
Och SHIT vilken jävla meat market!!!
Hinner inte ens in på stället innan man blir stoppad och raggad på... men Mickis bara dra bort mig och dissar snubben, hahah...
Sen är det kille efter kille som är på en... helt sanslöst!
Och Mickis börjar till slut typ slåss, när en kille kommer fram och visar sitt intresse för en trekant (?)... Som tur är backar han efter ett tag men shit alltså... :oS
Ja sötnos, livet är hårt när man har en het flickvän!!! Hahah... jag vet!!! :oS




Det börjar tunnas ut med folk nu, klockan är fem i... Snart stängning!



Ehh ja, han ville visst bli fotad, linslus...



Nu är det stängningsdags!! Full!? Hahah....


Sen fyllemat från tjorren, där jag lackade på personalen som var ÄCKLIG!
Fan skaffa er liv och sluta äckla er människor!!!!!!!!
Kunde ha börjat slåss där jag med vid det laget... trött på äckel...

Jaja, taxi hem...
Och så försöka få in flickvännen - som inte klara av att lyfta fötterna tillräckligt för att komma över tröskeln!!!!!!!!! Så TILL SLUT fick hon krypa in... *suuuuck* Hahah...
Sen så var jag irriterad och hon full & dryg, vilket såklart resulterade i tårar... *suck*

Gonatt.... några timmars sömn då innan det är dags för mig att kliva upp och gå till jobbet, yey för att jobba på helger!! Hahah...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0