Disas födelsedagsfest!

Lördag 13 Mars:

Seg start på dagen... fast fullt upp!!  
För min del packa lite grejer, sedan vaxning och dusch...
Låter Mickis kolla på serier och sooova lite till medans - det behöver hon!

På eftermiddagen är det tvättid också! *pust*
Och så drar vi ner på stan medans tvättmaskinen sköter sitt.
Bolaget - och klädshopping till min fina flickvän.
Är beredd på att inte hitta något, för hon hatar shopping! Men det hela går juh faktiskt rätt smärtfritt och hon köper en ny skjorta. :o)
Efter lunch/middag på McDonalds är det dags att dra sig hemåt till mig igen. Ta hand om tvätten och slöa i sängen en stund.... så jävla slöa!!!
Till slut tar vi oss i kragen och gör oss i ordning för party då!

Disa fyller år - så det blir Melodifestivalstittande och förfest hos henne, påföljt av utgång sen...

Det blir också första gången Mickis får träffa min familj!!! Yaiks!! :oS


Vi kommer sent till partyt, så alla är redan där...
Skönt, som jag ville. Lika bra att ta alla på en gång liksom...
Presenterar Mickis för min syster och mamma...
...men sedan går hon själv laget runt och presenterar sig för alla andra! :o)
Modigt, jag skulle nog inte vågat.. :oS

Disa visar upp sina nya pjuck! Fina. ;o)





Melodifestivalen på såklart...







För den tröga som inte hajjat det än: ♥ Jag är kääär!!! :oD



Och hon är så jäkla fiiin så jag kan inte riktigt fatta att hon är "min"!!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Efter Melodifestivalen, lite dans, ett antal drinkar
och Thomas som lurat i mig Stroh Rom.
Yammiii, not. Urkk, hahah...
Sedan taxi upp till Berget - vi ska shejka ass!!!

Jag var lite orolig  i taxin över att inte komma in - för jag var pretty drunk!!
Men det var bara knalla in, välkommen välkommen... :oS
...in i dimman! Mmhhmm...
Black outs eller vad... Thomas lyckas alltid med att supa mig under bordet. :oS

Otroligt nog lyckas jag och Mickis hålla oss sams hela kvällen, typ.
Ja jag vart juh sotis över alla hennes gamla ragg och låste in mig på toaletten ett tag! HAhahah pinsamt... :oS

Jaja, sen knallade vi neråt från Berget vid stängningsdags...
...och jag fick för mig att smita före alla andra som ville ha taxi, hehh..
...och det gick alleles utmärkt i mina porriga high heels!
Bara vinka till första taxin som kom och han svängde in till oss!
Muhahahahaaa.... ;oP


Sen väl hemma gnabbas vi såklart lite smått, som vanligt, hahha...
...men eftersom jag var så full så kommer jag inte ihåg så bra.... så vi struntar i det va... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0