IKEA's kycklingspett med pommes & bearneise!

Torsdag 4 Mars:

Eftersom vi gick och la oss så tidigt igår så känns det onödigt för mig att gå och lägga mig igen efter att ha fått iväg Mickis till jobbet...
Så istället frukost och catch up på Heroes! :o)

Sedan på eftermiddagen är det dags för fika på stan med lillasyster! Det ar länge (!!!) sen jag träffade henne! Så catch up där med...
Och så hinns det med lite shopping med! Hehh...

För övrigt har jag OOOOOONT i hela kroppen!! Kan knappt röra mig, ta upp armarna... Svårt att tvätta sig fan... Världens jävla träningsvärk efter några futtiga armhävningar och sit ups...!? :oS Eller snarare att något kommit i kläm i nacken... :oS
Får iaf lite massage på kvällen sen, Mickis får klämma på axlarna! Ont som fan gör det - men skönt!! :o)

Och dagens middag, den var minsann god!
Köpte juh kycklingspett när jag var på IKEA... och ikväll var det dags för dem! SMARRIGA! :oD
Med pommes och bearneise, enkelt! :o)
Orkade inte börja joxa ihop sallad å grejer...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0