Takmålning, följt av Findus pasta carbonara!

Onsdag 17 Mars:

Jag är ledig från jobbet... och Mickis kommer hem tidigt från jobbet!
Dags för takmålning! :o)


Katterna, dom härjar i klädkammaren!
Så här gåre när man glömmer dörrar öppna!
Då hittar man monster bland kläderna sen!! Hahah, sattyg alltså...



SPÄRRGRUND!
Vill juh ha något som täcker nikotinet i taket, ja det där "fina" gulbruna taket alltså...
Ja så blire när man röker inomhus, fyy... ;o)



Mickis arbetar på - så jävla duktig!



Katterna däremot lyfter inte en tass för att hjälpa till, dom jävlarna bara ligger å slappar!




Zombie - med sin kala rygg... bara ligger å glor på när min kvinna arbetar hårt...




Välförtjänt ölpaus!
Min tur att måla lite då...



Sen ska taket torka efer första omgången!

Dags för oss att åka iväg en sväng då och köpa målarfärg till väggarna!
Lelle kommer och plockar upp oss!
Yaikks, då  ska jag alltså träffa ytterligare en kompis till Mickis, som jag inte träffat förut! Alltid lika nervöst, vill juh göra bra intryck... :oS
Hoppar in en snabbis i duschen.. men sen har jag inte ork för mer än så, inge smink å tjaffs.. är ändå allergisk idag och har rödsprängda ögon... :oS

Vi åker även en sväng förbi Willys och handlar mat till oss.
Orkar inte börja laga nåt avancerat - så det får bli Findus pasta carbonara!
Inget avancerat som sagt ikväll - middagen avnjuts i sängen!! Hahah! :o)
(Färgburkar å shit över hela vardagsrummet...)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0