Skitmatch och misslyckad matlagning...

Måndag 22 Februari:

Uppe med tuppen. Det är hockeydags 06:00, Sverige-Finland!
Mickis flexar från jobbet så hon kan se matchen hemma med mig...
Snacksen framdukade, vi är redo...


Besviken, som fan!!!
Och inte så mycket för att Finland förlorade - utan på hela matchen!
Orka ställa upp i OS över huvud taget om man ändå inte tänker spela ens! Kan man juh lika gärna stanna hemma... Kändes faktiskt nästan Heja Sverige - om det inte varit för att Tre Kronor också halvsov... Hade juh lätt kunnat sopa in 10 mål till mot de finska zombiesarna... :oS *SNARK*
Jävla skitmatch med två skitlag, seriöst!!

Jaja, Mickis iväg till jobb... För min del seriedags - HEROES!!

Sen senare när flickan kommer hem från jobbet, tidigt idag... och ockuperar min dator för jobb - ja då är det xbox-dags för mig!! Yey!!
Dags att köra lite Resident Evil 5! ;oD


På kvällen sen ska jag laga mat av det som finnes hemma! Tänkte liksom va duktig...
...gör potatismos, steker köttbullar och gör kantarellsås till...



...men sen tycker jag att maten ser så pass äcklig ut att jag inte vill servera det till min flickvän... :oS
Så affären nästa!
Vi köper istället gräddstuvad pyttipanna. Och Mickis får ställa sig vid spisen och steka igen!
Fan vilken dålig flickvän jag är... :o/



Dagen började med hockey och avslutas med hockey!
Nu damhockey, där Sverige får storstryk!

Och så ja, somna till curling då....

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0