Jennys ost- och skinksås...

Idag tog jag minsann sovmorgon!
Tog och sov lite extra efter att Mickis åkt till jobbet. Kände att jag behövde det!
Vid 10 fick hon ringa sen och väcka mig. :o)

Jag har hunnit blogga, plocka, diska en massa...
Disken fick inte ens plats i diskstället så det står disk lite varstans på bänkarna i köket och torkar, heheh...



Sen dags att värma och fixa lite lunch!
Jennys ost- och skinksås med spaghetti, parmesan och peppar!!


Snart dags att ta sig till jobbet!
Men nog hinner jag väl kanske fixa nåt mer här hemma innan dess...
Ja, en dusch skulle kanske vara på sin plats det med... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Anonym

VILKEN STRIPP OUTFIT



ÄR SEXIGAST?

'

'



'



http://psychedelique.blogg.se

2010-03-11 @ 23:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0