Inte konstigt att jag är kär i henne!!!

Söndag 28 Februari:

Igår medans jag städade lite snabbt hos mig och duschade och så... så gick Mickis ner på stan en snabbis och träffade några kompisar och skulle handla på Systemet...
När hon kom hem, till mig, sen igen så hade hon en present med sig till mig. Inslagen och allt. Men jag glömde fota presenten inslagen! Dåligt av mig. :o(
Hon hade iaf gått och köpt nåt till mig som jag spanade in häromdagen när vi var på stan och strosade...
...ett fiiiiiiint kakfat med två våningar. Rosa med prickar.
So me! :oD
Va söt hon är!!!! ♥ ♥ ♥
Inte konstigt att jag är kär i henne va....
:o)

Så idag var vi tvungna att köpa lite kakor då, så jag skulle kunna få använda mitt nya fiiiiiiiiiina kakfat! ;oP


Annars då idag.... Jag har mest bara varit bakis och legat i sängen och segat. Mickis tog en svängom här och städade undan lite efter gårdagens fest.
Som sagt, inte undra på va att jag är kär i henne! :o)

Sen så klart obligatorisk bakispizza också på kvällen - måste verkligen skärpa oss...

Och så sista hockeymatchen då, i OS alltså.
Final mellan USA och Kanada!
And surprise, Canada vann såklart... fast något kämpigare än vad jag trodde, i förlängning...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0