Inspektera nya lägenheten! :oD

Söndag 7 Mars:

Eftersom vi däckade så tidigt igår så vaknar vi sen till båda också nån gång strax efter 04... :oS Är uppe en liten stund men sen tycker vi nog att vi ska försöka sova liiite till, vilket vi gör... Vaknar dock rätt tidigt sen iaf... och det blir lite barnrogram på TV. :oS
What the fuck, APTV, vilken skit... Nästan så man ville ta livet av sig juh, hahah..  :oS


Jaja iväg och jobba sen också!! :oS
Jag alltså! Mickis knallar istället över hem till sig och påbörjar en storstädning där!!!
Nu är det flyttstädning och ordentlig uppröjning som gäller juh, så vi kan renovera hos henne och sedan flytta in mina grejer där!! :oD
♥ ♥ ♥

På kvällen sen efter jobbet får jag komma hem till henne och inspektera lägenheten!!! :oD
Jag har juh bara varit där typ 3 gånger eller så, och då varit typ full och bakfull... Så svårt att komma ihåg då riktigt hur det ser ut!!
Dags nu att inspektera, memorera, planera för ommålning och tapetsering! :o) Plus möblering förståss... :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0