IKEA's kycklingspett med sallad!

Torsdag 11 Mars:

Börjar sent idag.
Sitter hemma och våndas för att det KLIAR som fan!!!
Jag har fått allergiskt utslag på halsen och bröstkorgen... jippiiiii... Vet inte av vad! :oS
Ringer till läkaren och kollar efter tid men det finns ingen idag. :o/
Sjuksköterskan:
- Är du allergisk mot någonting?
- JA! Mycket. (Allt nästan fan...)
- Har du ätit något nytt läkemedel?
- Jaa, börjat käka allergimedicin igen! :oS
- Nytt tvättmedel eller sköljmedel?
- Ja... och ja. 
- Nytt smink? 
- Jepp! 
- Ny tvål?
- Ja...... *suck*
Och så har jag juh börjat vistas med katter igen också...
Så att ehh nej jag vet inte vilket av allt jag fått allergin av nu... *suck*

Men nej inga tider hso läkaren, så bara att ignorera kliandet...
Istället lunch och sen iväg till jobbet!

Dagens lunch: Värmde två kycklingspett jag köpte på IKEA förut. Orkade dock inte göra något till så slängde bara ihop en mycket enkel sallad...



Jobb då....
...och sedan åka från jobbet direkt till den nya lägenheten, mitt blivande hem!
Trevligt att känna på hur det kommer att bli, när jag bor där. Komma hem från jobbet. :o)

Ikväll är dock både jag och Mickis något trötta, så vi får inte så mycket gjort... men men, så kan det juh va... Spela inte så stor roll, vi hinner klart ändå, lugnt! :o)
Ner hem till mig då och soooova...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Stefangunn

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-02-11 @ 08:49:05
URL: http://stefangunn.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0