IKEA-äppelkaka = ♥

Onsdag 3 Mars:

Jag är fortfarande ledig då...
...försöker vara duktig med maten nu, orka ha ont i magen hela tiden! :oS 
Går sisådär med det va... men äter frukost nu iaf, alltid nåt! :o)


Mickis flexar från jobbet idag och går hem redan vid 12... Nice! :oD
Så trevligt att kunna mysa på dagen! :o)
Jenny kommer dock över på eftermiddagen och stör i vårt mysande, heheh... ;o)
Hon skulle hjälpa till att färga mitt hår... men det blev ändå inte av, hann inte.
Bjuder iaf på IKEA-äppelkaka med vaniljsås! OMG så gott det är juh!!

Sen på kvällen drar vi oss ner på stan...
Jag ska hjälpa Mickis som skulle hjälpa Anders att shoppa kläder! För de två har noll koll säger de. Jaja, som att jag är någon bra personal shopper... :oS Hittade iaf en affär åt dem, hahah... Sen så hjälpte som tur är butikspersonalen på JC till, vilket jag iofs hade räknat med, heheh... ;oP Så han fick sig hela 3 par jeans! :o)
Sedan var det min tur att handla, hittade en partyklänning på Carlings, plus typ nätstrumpbyxor...

Middag då? IKEA-pizza! :o)
Sen tidig sängdags... Mickis somna i soffan vid halv tio... Så vid tio tyckte jag att vi kunde lika gärna krypa ner i säng.. och ja vi däckade juh direkt...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0