Första natten i mitt nya hem!! :o)

Måndag 15 Mars:

Ligger i sängen hela morgonen och förmiddagen...
Mensvärk is a bitch! And so am I! Fiiii fan va synd det är om mig liksom, fatta...!!! :o/

Går sen till slut iaf upp och packar lite kartonger! För det skall juh orkas flytta ikväll!

Sen är det möte på jobbet vid två också, bara pallra sig dit nån timme... och sedan hem igen. Flyttdags!
Jag och Mickis drar kartonger fram och tillbaka... En jävla massa kartonger!
Sedan får vi middag av Jenny som kommit och lagat kycklinggratäng åt oss. :o)
Och shit va vi är hungriga, så nog smakar det! :o)

Ja... första natten i mitt nya hem då!!!
Ja, som boende alltså. Och som nykter med för den delen! Hahah...


Vi har alltså inte flyttat klart mina saker men MYCKET av det...
Och möblerna står kvar nere hos mig fortfarande... De ska upp sen när vi målat klart här uppe! :o)
Men nu ska vi alltså sova här uppe i fortsättningen! :o)
I mitt nya hem!! :oD

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0