EH hjälper till att måla väggarna i vardagsrummet!

Måndag 22 Mars:

Nu är jag ledig efter en helg fylld av jobb, fullt upp...
Är trött och seg! Men ingen sovmorgon... pratar istället i telefon och bloggar hela morgonen.

Känner att sovrummet behöver vädras, så öppnar fönstret och dörren...
Dörren har varit stängd sedan jag flyttade in.
Dels så är det fullt med grejer här inne eftersom vi inte kommit på plats än... Dels så är väl tanken att eftersom jag är kattallergiker så skall jag kunna andas ifred när jag sover iaf så här i början... :o)
Men nu får de små jävlarna komma in en stund då... och nog gör de det direkt såklart, hahah...





Men de tröttnar snabbt...
Det var visst inte så spännande inne i sovrummet trots allt. :oS
Och de som kraffsat på dörren och hållt på, helt i nödan altlså... jaja, katter! :oS


På kvällen kommer EH över efter jobbet och skall hjälpa  oss att måla i vardagsrummet! :o)
Jag måste dock gå iväg ner till min lägenhet och visa den för syrran, som ska flytta in där.

Har lite dåligt samvete som inte var hemma och hjälpte till med målandet.
Och att jag inte fixade middag till tjejerna som slet hårt med målandet!
Får bjuda över EH en annan dag och bjuda på middag!!!! :o)
Det kändes inte okej att komma hem vid halv tio och bara värma Billys pizza till flickorna! :o/






Mickis och EH slet hårt. Och fint blir det nog... :o)
Sen...
...nu är bara första lagret målat än så länge! Och inte på alla väggar, än.




Innan sovdags sen, lite mer Cougartown.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0