Bortbjudna på middag efter jobbet...

Onsdag 10 Mars:

Jobb hela dagen...




Freaking mongoloid... :oS



...och sedan hämtning efter jobbet av Sarah och Mickis.
Vi är bjudna på middag ikväll, hos Sarah och Tommie. Trevligt. :o)

Sarah lagar en supersmarrig kycklinggryta med ris och en fetaostsallad till.
Verkligen jättegott!!!
Och rödvin till. :o)

Mycket trevligt att bli bortbjudna! Me like. Synd bara att jag var så trött... Och så ångrar jag att jag inte åt mer av den goda grytan och salladen... heheh.. ;oP

Och nej, jag vågade inte fota nåt hos Tommie och Sara, så no pictures...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: sarah

haha kul att du gillade maten =D Åh duuu skulle ha tagitkort om du ville:D Nästa gång får du äta mer och TA MASSA KORT... OKEJ!? =D

2010-03-15 @ 17:54:36
URL: http://sadeer.webblogg.se/
Postat av: Oh Mira

Ja men det var juh jättegott!! :o)

Heheh okej, får göra det nästa gång! :o)

2010-03-17 @ 10:40:25
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0