Barnsko-jippo på Skopunkten!

Fredag 19 Mars:

BARNBIDRAG!
SNART VÅR!
DAGS FÖR JIPPO MED BARNSKOR! :o)

Jag börjar arbetsdagen med att göra om i butiken tillsammans med mina arbetskamrater...
Vi bygger om lite och tar fram barnskor i entrén, pyntar och blåser ballonger!

Välkommen in och köpa barnskor!





Mina söta arbetskamrater som jag jobbat med idag.
Petra och Ashwaq ovan. Elisabet nedan. :o)




Vi var riktigt nöjda med resultatet! :oD




Det ser vårigt ut.
Och det är fokus på barnskor.

Perfekt! Och sååååå fint!! :oD







Det är vårigt ute och inne!
Och vi är redo att kränga barnskor!




Fick in fina barnsandaler idag också!



Barnjippo hos oss alltså, hela helgen...

Och självklart har vi kvar alla de fina skorna därefter också!! :o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0