Shopping - följt av krig...

Torsdag 24 Juni:

Mickis jobbar sista dagen för veckan, jag är ledig. Imorgon är det midsommarafton.
Löning idag. :o)

Jag börjar dagen med att betala mina räkningar! :-O
Mmhhmmm har nog aldrig i mitt liv varit sådär snabb med att betala räkningarna!!!
Och så har jag juh fixat nu också så jag får in lönen på rätt konto, yey!!!

På eftermiddagen sen tar jag mig ner på stan med Disa. Shopping! ;oD
Köper 2 klänningar, 2 nagellack, hårinpackning, vax, ett skärp, en hårnål... Rätt sansat alltså! :o)
Och sen skjutsar Peter till Bolaget... och där shoppar jag för femhundra miljoner kronor ungefär... :oS


På kvällen sen käkar jag och Mickis pizza...
...och kör ett krig mot terrorism!!!

Vår nya granne är helt sanslöst dum i huvudet!
Han har juh låtit typ konstant sen han flyttade in, för typ 3 veckor sen...?
Och nu äre välrdens jävla liv där nere igen, ännu värre.
Inte nog med hög musik, nej...
De där jävla ungarna sitter juh och brölar...
Öööhhh värrrsta jävla bruden, henne ska jag knulla med, ööööhhh...  Typ den stilen... och de ser ut att vara ungefär 14 år - så jag gissar väl på 18 då? :oS
Och så slår de konstant på saker och bara låter som de ska riva hela lägenheten!
De springer upp och ner i trapphuset hela jävla tiden och slår i dörrarna. Och det ligger cigarettfimpar i hela jävla trapphuset.
Nedanför balkongen ligger det inte bara fimpar utan även ölburkar!
Och som att deras musik och brölande inte räcker... deras polare måste juh stå med sin bil på gatan nedanför balkongen och battla med annan musik!!! ORKA!!!

Och vad gör de där människorna när de fått störningsanmälan och Securitas kommer och knackar på...!? Ber de om ursäkt och sänker? Nääää... vi kunde höra hur de stod i trapphuset och tjaffsade med dem och skrek slyna åt Securitaskillen... Vilka jäkla nötter!!
När Securitas gått sänkte de musiken iaf - i en kvart. Sen var de igång igen....

Så höll de på sen...
...och vi fick säkert sova gott under natten, säkert!
På morgonen gav vi upp på att ens försöka sova vid typ åtta... De var fortfarande igång! :o/

Jag hoppas på att han blir vräkt snart om han inte kan skärpa sig den där grannen...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0