Sailorinspirerat..?

Fredag 4 Juni:

Ahhh äntligen slipper man de där helvetes jävla menssmärtorna!
Och ahhh jag är ledig från jobbet idag! Skönt. :o)
Jenny är också ledig från jobbet. Så jag går över hem till henne....



Nytt armband som jag köpte igår. Söt! :o)



Och nya halsbandet jag köpte vid shoppingen gången innan! :o)



Jeansshorts som jag köpte igår och randig tröja med kort puffarm, som jag köpte sist dårå...



...kör hårt på sailorstuket just nu! Hahah.. ;oP
Nåja, kanske inte så jävla hårt ändå! Man vill juh inte se ut som man ska på maskerad!
Bara lite somrigt sådär... :o)


Jaja... jag gick iaf över till Jenny för att hon skulle färga mitt hår!
And so she did! :o)
Välbehövligt som vanligt, kan man väl säga!



Mupp, mupp, mupp.


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0